Thursday, July 30, 2009

Karpet Hill - Semanis Pembalasan...

Tempat terjahan: Karpet Hill reverse..
Tarikh: 30 Julai 2009 8.15pg
Ahli Terjahan: Aku, Jai, Mat Abang, Ajuah
Sipnopsis: Pagi ni aku tiada niat pun nak kayuh pon.. konon nak simpan stamina utk Kedah jamboree.. nak lepak rumah ja la layan blog.. alih2, aku terushar invitation from Jai nak naik kapet pagi nih.. Rasa cam lambat ja aku nak ligan depa.. janji pkl 7.30.. time baca msg kul 8.. aku pun apa lagi terus lompat amik beskat.. mana tau blh kejaq depa.. Turun2 rumah lalu Dinas jmp ngan mat abg n boy.. depa pon nak naik dgn jai.. so aku tak terlambat la.. cantek.. tema kayuhan hari ni santai.. tapi truk gak bg aku naik 1st time trek nih.. baru nak kenai jalan la katakan.. apa2 pun at last aku sampai jugak kat atas tanpa gangguan anasir2 anjing liar.. (depa tau kot kami ramai.. tu yg tak berani hambat).. gambaq quality hampeh.. tangkap ngan henset.. apapun.. layan.. zasss...


BOy ngan Mat Abg dok cari line nak call Jai tak kunjung tiba.. last2 Boy patah balik sbb lmbt nak pi keja..

Akhirnya bertemu jua di tengah jalan.. ropa2nya depa dok layan pak man trail dulu.. hampeh.. ingat lepas mana dah.. lepaih sesi suai kenal kami truih terjah nek ataih..

Tempat kejadian yg lalu.. hehe.. la ni kami dok tunggu anjing yg hambat aku hari tu.. nak revenge balik..pi luku kepala sekoq2.. last2 sekoq pon tak brani mai.. aku sorang dulu hangpa eksen sangat mai ligan...




Tarik nafaih panjang2 dulu.. pastu 1 shot truis sampai puncak.. hehe..

Sampai jua akhirnya... memang nikmat dicelah paha..

Nin dia bukti..

Pose bersama otai2 kapet

the reward.. moktan bukit.. tuan tanah, kami mintak izin makan noo.. seketui dua ja..

Ajuah n mentornya Mr. Jai..

Mat Abg.. penunggu setia Kapet Hill..



View memuaskan...


more pict at --->> http://jaiz2u.blogspot.com/

0 comments:

Related Posts with Thumbnails