Sunday, October 18, 2009

Deepavali Ride

Kayuhan ronda2 kali ni disertai rakan sekerja aku sempena meraikan pemergian boss kami iaitu Lan Usin ke Kulim..Hr ni aku jadi tuan rumah utk bwk depa pi Karpet.. memandangkan tak penah sampai lagi sblm ni, aku pun bwkla depa ronda trek dlm tu setakat yg aku tau.. Merasa jugak la depa kepayahan yg aku dok rasa dulu.. Lps ni mai la teman aku kayuh lagi noo.. kita cari trek lain pulak..

Lan Usin bersama anak2 buahnya, Tracy & Chin Min.. Depa dua ni telah diracun oleh boss sendiri utk join MTB.. dan akhirnya bejaya melibatkan diri..


Di Spa Q Sungai Ara trail..
Spa ni mmg cantik.. kalo umah aku macam ni.. bahagia sungguh..

Pose bersama Lan Usin ataih batu..



Layan single trek.. takleh kayuh sbb jalan lincin kerna hujan pagi td..

Semangat betoi depa kayuh..


Mentor dok brain wash protege..

Sampai juga akhirnya.. Welkam to Karpet..


Pose jgn tak pose..

Saya menang basikal..

Gua pon..

Itu saja.. pose istimewa dr aku.. hehe.. Happy Depavali..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails