Friday, October 2, 2009

Jumaat + Solo + Kapet + Pecah Kolestrol

Jumaat, 2 bulan Seploh- Alkisah bermula sudah acara kayuhan solo aku lepas raya ni.. Location terjahan tak lain dan tak bukan Bkt Kapet ler.. tu je paling dekat ngan umah.. trek santai.. nak pi trek lain area sini tak tau jalan lagi.. nak explore sendiri mau sesat nanti.. kalo ada gps takpala.. takdak kesempatan org nak bawak aku tunjuk jalan lagi .. Takpa2.. masa masih panjang..Explore pelan2 baru syok..tak la bosan trek yg sama ja.. Apapun misi aku hari ni utk meregangkan otot + pecah peluh tercapai dengan selamat.. Alhamdulillah.

Sorang je hari ni bang??
Pendakian bermula

Sunyi dan menyamankan


Batu yg telah dipotong lapan oleh Gaban Z

Sampai sudah.. Sejak bila ada signboard ni?? tak perasan la pulak..

Bycicle not allowed?? huh.. :p
Takdak sapa pon.. sebelum sampai tadi selisih ngan otai2 Kapet (Mat Abg, Boy & Bro Malik).. sempat la beraya dgn depa atas bukit.. elok aku nak sampai depa nak turun dah.. takdan nak beramah mesra..
Lepak lebih kurang amik nafas, aku pon turun ikut single trek yg dah lalu tadi.. terjerembab a.k.a tergolek dog jugak la skali masuk lubang.. nasib baik takdak apa.. kalo tak, naya ja..

Lepak jap kat watefall Ayaq Biru.. teringin lak nak mandi.. sojuk ayaq dia.. memandangkan aku mai sorang ja.. tak jadi la

Snap mai skeping dua gambaq wat wallpaper..

Sekian sahaja.. dah penat.. nak tidoq.. letih keje malam.. chiow..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails